Eerste wedstrijd Recrea acro - Bourgoyen

Gepubliceerd op 24 januari 2022 om 21:47

Dit weekend 29 en 30 januari nemen onze recrea acro gymnasten deel aan de eerste wedstrijd van het seizoen. Vorig seizoen werden alle wedstrijden geschrapt. Onze gymnasten kijken dan ook heel erg uit naar dit weekend.

Door het wegvallen van het toonmoment wordt dit hun eerste kans om hun oefening voor een publiek te brengen. Marthe en Ana mogen de spits afbijten als eerste duo in hun categorie. Josefien, Anna en Eva komen als eerste trio balans eveneens in de voormiddag aan de beurt. Anneleen en Oona moeten jammer genoeg de wedstrijd overslaan. Lies en Amelia brengen hun balans oefening op zaterdag namiddag.

Op zondag gaat de wedstrijd verder met combinatie oefeningen. Al onze trio's  komen in de voormiddag aan de beurt. Femke, Maite en Rune worden onmiddellijk gevolgd door Marieke, Roos en Eva. Emma, Maite en Sara zijn de laatste vertegenwoordigers van onze club in de voormiddag. Helena en Serafien brengen tenslotte hun combinatie oefening in de namiddag.

De eerste wedstrijd zit erop! Wij zijn heel blij met de resultaten van dit weekend!

Zaterdagvoormiddag waren team Ana en Eva r aan de beurt, die beide een bronzen medaille haalden. Een dikke proficiat meisjes jullie hebben dat goed gedaan voor jullie eerste wedstrijd!

Op zaterdagnamiddag was het de beurt aan team Amelia. Zij behaalden een zilveren medaille ondanks een klein foutje tijdens de oefening. Een mooie prestatie meisjes, proficiat!

Zondagvoormiddag zagen we team Eva en team Sara schitteren met hun oefening. Allebei de teams behalen een zilveren medaille. Super goed gedaan! Proficiat!

Als laatste aan de beurt op zondagnamiddag, team Serafien. Een super knappe prestatie waarbij ze net naast een gouden medaille grijpen. Proficiat meisjes!

Op naar de volgende wedstrijd waar we weer zullen knallen!

Bekijk de foto's in ons familiealbum.