Pannenkoekenverkoop november 2023 - Afgesloten

Gepubliceerd op 6 november 2023 om 19:46

Beste pannenkoeken liefhebber.

Op zondag 26 november organiseert jouw club een deur aan deur pannenkoekenverkoop.
Wij verkopen dan verse pannenkoeken in verpakkingen van 12 stuks (ongeveer 1 kg) voor 8 euro per pak

De pannenkoeken worden uiteraard ook rechtstreeks aan jou als lid verkocht.
Bestel jouw pannenkoeken vóór woensdag 15 november door overschrijving van 8 euro per gewenst pak pannenkoeken op rekening van jouw club BE73 8901 5408 7460.
Vermeld de naam + groep van de gymnast en het aantal bestelde pakken pannenkoeken.

De pannenkoeken worden gebakken op vrijdag 24 november, industrieel verpakt, en verdeeld in de club op zaterdagmorgen 25 november om 11u00 aan de turnzaal van de basisschool Klaverdries.

Mits voorafgaande afspraak kunnen de pannenkoeken ook afgehaald worden bij het begin van de training recrea acro in de basisschool Klaverdries op vrijdagavond 24 november om 18u.

Wij voorzien nog een laatste verdeelmoment, na afspraak, op maandag 27 november tussen 20u en 20u30 in de Sporthal Keiskant.

Het vastleggen van een afspraak voor afhaling op vrijdagavond of op maandagavond doe je via het onderstaand contactformulier op onze website.

Houd er rekening mee dat het gaat om verse pannenkoeken.

Zeker wanneer je aankoopt voor derden. Zorg ervoor dat je de pannenkoeken dan voldoende snel kan leveren.

Houdbaarheid is beperkt tot 7 dagen. Je kan ze uiteraard langer bewaren in de diepvries.

Veel smulplezier!

Dries pannenkoeken