Pannenkoekenverkoop

Gepubliceerd op 18 februari 2023 om 16:53

Beste pannenkoeken liefhebber.

Op zondag 19 maart organiseert jouw club een deur aan deur pannenkoekenverkoop.
Wij verkopen dan verse pannenkoeken in verpakkingen van 12 stuks (ongeveer 1 kg) voor 8 euro per pak.
De opbrengst gaat integraal naar het herstel van onze valmatten.

De pannenkoeken worden uiteraard ook rechtstreeks aan jou als lid verkocht.

De bestellingen werden afgesloten.

Bestel jouw pannenkoeken vóór donderdag 9 maart door overschrijving van 8 euro per gewenst pak pannenkoeken op rekening van jouw club BE73 8901 5408 7460.
Vermeld de naam en groep van de gymnast en het aantal bestelde pakken pannenkoeken.

De pannenkoeken worden gebakken op vrijdag 17 maart en verdeeld in de club op zaterdagmorgen 18 maart om 10u30 aan de turnzaal van de basisschool Klaverdries. Wij voorzien nog een laatste verdeelmoment, na afspraak, op maandag 20 maart tussen 20u en 20u30 in de Sporthal Keiskant.

Houd er rekening mee dat het gaat om verse pannenkoeken.  Zeker wanneer je aankoopt voor derden. Zorg ervoor dat je de pannenkoeken dan voldoende snel kan leveren. Houdbaarheid is beperkt tot 7 dagen. Je kan ze uiteraard langer bewaren in de diepvries.

Veel smulplezier.